Julafton

I förrigår var det julafton. En mycket mysig dag om man frågar mig. Vi vaknade 09:30 för att gå upp och äta lite frukost och titta på julkalendern<3 sen tog jag en dusch, vi åt tomtegrötlunch, och sen fikade vi och spelade Trivial Pursuit(jag och pappa vann lol)! Sen så gjorde alla sig lite i ordning, och alla var superfina :) Sen så var det julbord! Omnom! Jag åt massa god mat! Efter vi hade ätit så ringde vi johanna på Skype och pratade med henne en stund, hon hade det bra i varma L.A...  Sen var det dags för pakeeeeet! Weho! Fick massa fina saker! JAG FICK EN MACBOOK PRO! AGHHH jag är såååå glad! :D 
Vi hade snö iaf :)))

Zorro var en julhund!
FIKA
Mormor och morfar :)

MAT
Maaassa paket



Fick nya sockar som mormor har stickat! :D
Och One Directions nya parfym som luktar jääääättegott! :D
Lite andra saker jag fick!
Min babyyy<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0