Lucia

I fredags var det lucia. En mycket trevlig dag måste jag säga. Vaknade 05:10 för att sen åka in till första luciatåget i Frihamnen. Sen åkte vi till KTH och lussade, sen Naturvårdsverket och sist men inte minst Karlbergs slott där vi sjöng för Svearikes försvarsminister och massa andra viktiga människor lol. Nä men jag tycker det är kul att sjunga lucialåtar, så det var jättekul! Var dock väldigt trött på kvällen eftersom jag endast sovit ca 4 timmar. 
Hejdåååå
Det kändes som att klockan var mitt i natten när jag satt och väntade på bussen.
Det bjöds på MASSOR med fika
Vi fick tom mackor med julskinka! Mums

Vid det brutalt stora slottet

Finfina människor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0