JAG HAR BILJETTER TILL ONE DIRECTION

NÄSTA ÅR HAR ONE DIRECTION KONSERT I SVERIGE OCH VI KÖPTE BILJETTER IDAG!!!!! ASSÅ OMG JAG HÅLLER PÅ ATT BAJSA PÅ MIG!!!! JAG HADE SÅ JÄVLA KASSA PLATSER PÅ FÖRRA KONSERTEN, MEN NU HAR VI STÅPLATSER LÄNGST FRAM

STÅPLATSER LÄNGST FRAM

Allt detta tack vare Malins föräldrar! ASSÅ shit vilken tur jag har! Det var så att om man hade American Express så kunde man boka biljetter igår. Men jag kände ingen som hade ett sådant kort. Och sen kom Malin idag och sa att hon hade biljetter och sa att hon kunde kolla med hennes föräldrar om dom kunde köpa till oss också! OCH DET KUNDE DOM!!!

AGHHH JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD

VI HAR PLATSER PÅ SEKTION BLUE!!!! AGHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0