Myshelg

Veckorna bara rullar på och idag är det bara 13 dagar tills jag åker till LA!! :D
I fredags var jag inställd på att ha lite mys hemma, men fick ett sms av Sofia och så åkte vi på fest hemma hos Clara :) rolig kväll som slutade hemma hos Amanda då hon inte ville sova ensam :( 
Blandade en drink med hallonglass och vodka som var äcklig, eller god. Jag kunde inte riktigt bestämma mig
Lekte lite ninja

På lördagen städade vi hos Amanda, som skulle ha middag och typ krök på kvällen, handlade mat, och åt den. Sen kom det massa folk, vi hade jättekul och spelade flera matcher beerpong(som jag var asbra på!!!). Halv fem hade jag och Amanda städat klart och dom sista personerna åkt hem 



På söndagen fyllde Jossan år och vi åkte in till Stureplan och åt födelsedagsmiddag på Koh Phangan och det var superdupergott. Drack cider till maten också bara för att jag kan.
Pad Thai <3



Juicen fyller 18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0