Josefina ville att jag skulle blogga

Men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om. Har inget speciellt djupt att skriva om, är inte en speciellt djup människa heller. 
 
Josefine är bra
 
Har inte hänt något speciellt heller. Umgås med samma människor, gör samma saker i skolan och lever helt enkelt samma enformiga liv. Det enda som har hänt är väl att jag typ gett upp i skolan. Känner mig helt orkeslös och får ångest så fort jag börjar tänka på vad som måste göras i skolan och alla de saker jag skjutit upp, så jag skjuter upp det mer.
 
 
Vänta vadå det har inte hänt något speciellt?!?!↑↑
 
DET HAR FAN VARIT NT-VECKA. BÄSTA VECKAN NÅGONSIN PÅ RUDBECK 
åh blir lycklig i min själ bara jag tänker på nt♥ (nt får ett eget inlägg jaaa)
 
 
På fredag ska jag på idolfinalen i Globen och se One Direction - what. Sen på lördag har jag min sista julkonsert någonsin. Kommer gråta blod, fyfan vad sorgligt. usch. Min nionde och sista julkonsert. 
 
 
 
 
 
Här kommer lite bilder på vad som hänt senaste månaden.
blivit besatt av chiapudding
bokat lokal till vår episka skiva
spenderat ännu en helg på landet
myst sönder
sett Ed Sheeran live
han var helt underbar
hängt med mina kusiner som jag nästan aldrig träffar myyys
 
drack lite vin också gjorde vi 
lekt sanning eller konsekvens med några filurer. det var weird 
lyckades få nån minut i solen idag. det var 5 soltimmar under hela november. 5!!!!! det brukar vara runt 50 så ja, inte så konstigt att man blir helt deppig och trött
 
 
KRAM OCH SNOPP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0