NYÅR

Det var såååå kul på nyår! Jag, Sofia, Amanda och Josefine firade nyår tillsammans (till en början). Vi var och handlade på ica först till vår superawsomesvingoda middag. Trerätters. Sen åkte vi hem till Jos, fixade oss, lagade mat, åt maten och drack goda drinkar. Vi åkte till Lidingö och hängde med Alice och hennes vänner och bara hade allmänt roligt lol. Kom hem sen 4, somnade ca 05:40, vaknade igår klockan 3. Ska se om jag kan somna nu haah
Våra absolut fabulösa drinkar
Förrätt <33
Två glada små töser
Selfie med ännu en fabulös drink
Varmrätt <3<3<3<3<3<3<3<3<3<33333
Och supergod efterrätt (chokladmousse) som jag inte ens fick avsluta då vi fick skynda så fruktansvärt till bussen. Både sofia och amanda hade sönder varsitt glas. Bra jobbat
Standardbilderna från toaletten
Vi kom till Lidingö, där bjöds på portvin och ost och kex plus fyra supertrevliga människor
 Passade på att ta en bild på busshållplatsen
 Lite halvt skev bild på mig och sofiaa
Nyår+bubbel+trevliga människor= asnajs
Hemma hos jos
Tack för en jättemysig kväll! weho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0