Sjukling

Idag åkte jag hem från skolan för jag har inte alls mått bra. Är typ jätteförkyld :(( skulle vilja stanna hemma imorn också men det är inte alls möjligt då jag har matteprov första lektionen, och sen känns det som att min närvaro typ kommer vara på noll. Har ju redan tagit massa ledigt, och ska ta ännu mer ledigt vid påsk, så nä det går nog inte. 

Tittade på Frozen och åt amerikanska pannkakor iallafall när jag kom hem, det var mys. Sov en stund i soffan också.

Nu sitter jag och pluggar matte som en äkta naturare. Usch det är inte alls kul. Jag borde sluta med det lol

Hähähä moget


Kommentarer
Postat av: bajs

bra med uppdatering!

2014-03-21 @ 04:00:29
URL: http://voldemortspenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0