hellå

Veckan efter rave var typ den värsta nånsin. Hade svenskatal, nationella i matte och fysik. Fyfan vad hemskt det var. På kvällen var det dock party hos teddan, så vi hade myspicknick på asfalten utanför kyrkan vid centrum<3<3<3 helt mys. Sen så satt vi och förade på en sten vid badberget, vilket var supermys tills jag ramlade och skrapade upp hela benet lol. 
På lördagen var jag först hemma hos Lollo och firade hennes födelsedag, på kvällen var jag med Nanna, Rebecca och Felicia vilket var jättemysigt.
Jag och Nanna var duktiga och var på fysikstödet
Massa söta babes på en sten
Jag och Elin blev hungriga på natten och bestämde oss för att äta köttbullar
 
 

Den här veckan är jättelugn för min del. Igår hade jag en lektion, idag hade jag samling med kören och fika med vår klass, imorn har jag också bara en lektion och sen är vi lediga tors-fre. SÅ SKÖNT
Mådde inte så bra igår på natten, så jag satte mig på taket en stund
Mysfika<3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0