Musikal och R A V E

I onsdags var det en väldigt intensiv dag. Hängde i aulan hela dagen och repade till musikalen för att sen ha första showen klockan 13:40. Det gick bra, sen hade vi även en show på kvällen också. Det har verkligen varit skitkul att göra en musikal, och att jag fick ett solo dessutom! En vårkonsert jag aldrig kommer att glömma!
 
 
 
 
 
Efter andra showen bytte jag om lite snabbt för att sen åka in till Hellmans med Sofia, Jos och Amanda.Där  träffade vi lite trevligt folk och så drack vi jello shots. så. jävla. äckligt.
 
 
Sen åkte vi till Slakthuset! Kom in fett snabbt då vi var sneaky och trängde oss före alla i kön >:) 
Det var helt sjukt mycket folk därinne och alla var färgglada och astaggade!
så fina
sof och jag köpte varsin drink för 118kr #ovärt
 
 
Vi ramlade väl ut någongång vid 3, missade tre bussar och kom hem 05:30 när solen hade gått upp. Sen var det bara att sova en stund och sen åka till skolan! En sjukt kul kväll blev det iallafall.
Amanda somnade lite på tåget. SÅ GULLIG 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0