hej bloggis

Johanna har kommit hem!! :D
 
&
 
Jag har fått en ny iPhone!! :D
 
 
 
det är typ det ända som hänt sen jag bloggade sist xd
 
 
 
 
 
Nä skoja det har hänt lite saker iaf :)
 
Firade Helen som fyllde 18 med tårta och utgång!
 
 
 
I tisdags kom johanna hem! Så vi mötte henne på arlanda :D
 
Har hängt i skolan en del. (nähä?!?!?!?!?!??!?!?!?!) Jag och amanda lyckades ha på oss batmantröjor på samma dag lol
 
 
Igår var jag, sof, jerr och amandz på en random halloweenfest i järfälla mitt ute i skogen. Vi var utklädda till björnligan och var fula som fan. men alla älskade oss
sen sov jag  hos sofia och åt kyckling
'
 
 
idag var jag på kista med mami och köpte en ny jacka och jeans :) Det var mys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0