Nu ska vi gå igenom veckan lite

Måndagen började i skolan som vanligt. Slutade vid lunch så jag och jos åkte till centrum och åt gyros och köpte röd hårfärg till mig som jag skulle ha på kvällen på Norra Reals inspark.
 
På kvällen åkte vi hem til sofia och fixade oss på typ en halvtimme, sen fick vi skynda oss till bussen för att sen bege oss mot paddys för att föra med massa mysiga människor.
 
 
INSPARK
Först kom jag inte in.
Sen kom jag in, då blev jag glad
det stämmer bra det ja
 
 
 
Åkte hem och sov hos Sof, hade lång jävla sovmorgon och åt frulle i solen.
 
 
 
På tisdagen och onsdagen gjorde jag inte så mycket. Åkte till Paddys på onsdagskvällen och hängde med lite mysigt folk. Sov borta då också för att jag har underbara sovmornar typ hela tiden yay♥
 
På fredagen hade Philip lite krök med pizza och öl hemma hos sig, sen drog vi på den segaste utgången någonsin lol. vi orkade inte stå i kön så vi åkte hem vid halv två sen. men kul var det iallafall.
jerr och sof såk likadana ut xd
 
jos var lite full xdxdxdxd
 
Sov borta även denna kväll, sen rullade jag hem till josefine vid 11 på lördagen, hängde lite med henne, sof, johanna och thedz och åt scones. det var riktigt mysigt
 
 
på kvällen var vi några hemma hos thedz och åt pizza, spelade spel och åt bullar lol. det var också gos.
 
 
På söndagen körde jag (<---!!!!!!!!) hem till bomis och åt tacos och hade myskväll. gud vilken mysig vecka det här har varit. helt underbar asså. jag älskar mina vänner♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0