ÅRSRESUMÉ

nu ska jag göra som alla andra
 
JANUARI
 

  • Ärligt talat så kommer jag typ inte alls ihåg vad som hände för ett år sen. Antagligen inte speciellt mycket. Firade några i min klass, och även Alice som fyllde 17.
 
 
FEBRUARI
 

  • Hände nog inte speciellt mycket i början av denna månad heller. Såg Frozen för första gången, vilket förändrade mitt liv omg. haha lol nä men älskar den filmen jaaaa
  • Sen så åkte jag till Thailand med min mor och far vilket var helt amazing.
 
 
Träffade Matilda i Thailnaddd
Brände skiten ur mig
Red elefant
Badade i turkost vatten
 
 

MARS
 

  • Jag fyllde 18! Inte lika kul som jag trodde att det skulle vara dock. Blev firad med fika i skolan av mina klasskompisar vilket var mycket trevligt<3
  • Var på hemmafest hos Josefine, Amanda och Clara.
  • Firade även både Amanda och Josefine som också fyllde 18 år.
 
 
 
APRIL
 

  • Var på ytterligare en hemmafest.
  • ÅKTE TILL HOLLYWOOD FÖR FÖRSTA GÅNGEN för att hälsa på min kära syster. Gjorde även matchande tatuering med henne <33
  • Firade valborg och våldgästade Anton Hellman
 
 
gör ett nytt inlägg till de resterande månaderna :)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0